Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

Υπερτροφές για απόλυτη αποτοξίνωση πριν το Πάσχα

Ήρθε η Άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν! Αν θέλεις κι εσύ ν’ ανθίσεις τώρα είναι η εποχή για να αποτοξινωθείς. Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές, για να βρεις τη φόρμα σου εύκολα και γρήγορα; Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!



1. Λεμόνια
Είναι το απόλυτο φρούτο, όσον αφορά στην αποτοξίνωση αφού περιέχει βιταμίνη C, που αποκρακρύνει τις ανεπιθύμητες τοξίνες. Το συκώτι σας, τα λατρεύει και γι’ αυτό σε διάφορες δίαιτες προτείνεται ζεστό νερό με λεμόνι, ως το απόλυτο αποτοξινωτικό ποτό.

2. Σπανάκι
Ο Ποπάι όταν έβρισκε τα σκούρα, άνοιγε μια κονσέρβα σπανάκι, για να δυναμώσει. Εσείς προτιμήστε το φρέσκο και θα με θυμηθείτε. Όχι μόνο ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση,αλλά επίσης οξυγονώνει τον οργανισμό, συντελεί στην ομαλή λειτουργία του εντέρου, καθυστερεί τον εκφυλισμό των εγκεφαλικών κυττάρων και καταπολεμά την αρθρίτιδα. Παράλληλα, δρα προληπτικά απέναντι στον καρκίνο του παχέος εντέρου, του οισοφάγου και των ωοθηκών. Τέλος διασφαλίζει την καλή υγεία των οστών ενώ οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό και χαρίζουν λαμπερό δέρμα και μαλλιά.

3. Ραπανάκια
Eίναι μια σούπερ τροφή που περιέχει  υψηλές ποσότητες  καλίου, φολικού οξέος, ασκορβικό οξύ, και υψηλότερες ποσότητες σε μαγνήσιο, χαλκό, ασβέστιο, ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β6, κλπ.

4. Ανανάς
Εκτός από πεντανόστιμο φρούτο θα σας βοηθήσει να αποτοξινωθείτε σε χρόνο dt. Περιέχει  βιταμίνη C, ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες και  ένζυμά που βελτιώνουν την λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Έχει μικρή περιεκτικότητα νατρίου και χοληστερίνης και οι έρευνες τον κατατάσσουν στις τροφές που μας βοηθούν να επιτύχουμε το ιδανικό βάρος, οπότε βουρ στον ανανά!

5. Αγκινάρα
Ό, τι πρέπει για την αποτοξίνωση σας και είναι και η εποχή τους τώρα, οπότε μην διστάσετε να τις εντάξετε στη διατροφή σας. Είναι ένα φυσικό διουρητικό, που βοηθά την πέψη και τη βελτίωση της λειτουργίας της χοληδόχου κύστης, αλλά και στην ανακούφιση γαστρεντερικών προβλημάτων. Άλλωστε μια αγκινάρα περιέχει νερό σε ποσοστό 85% και γι’ αυτό σχετίζεται με την υγεία του ουροποιητικού συστήματος, ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο.

6. Πράσινο τσάι
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στις περισσότερες δίαιτες το πράσινο τσάι έχει βρει τη θέση του. Διασπά το λίπος και  αυξάνει το ρυθμό με τον οποίο το λίπος «καίγεται» στο σώμα μας, ενώ μια ουσία που περιέχει η επιγαλλοκατεχίνη, ενεργοποιεί τα γονίδια καύσης του λίπους της κοιλιάς, επιταχύνοντας με αυτό τον τρόπο την επιθυμητή  απώλεια βάρους.


7. Πράσινα Φασόλια
Δεν είναι τυχαίο ότι τα αποκαλούν το «κρέας του φτωχού». Έχουν λίγες θερμίδες, ενώ παράλληλα έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Περιέχουν  βιταμίνες Α, Β και C, Κ, διαιτητικές ίνες και μαγγάνιο, ενώ παράλληλα είναι καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου και των ανόργανων συστατικών μαγνήσιο, ασβέστιο και φώσφορο.

8. Σπαράγγια
Θεωρούνται ο αριστοκράτης των λαχανικών και είναι ένα πραγματικό όπλο στα χέρια σας. Είναι μία μοναδική πηγή θρεπτικών συστατικών, που συμβάλλουν στη σωματική και πνευματική υγεία. Περιέχουν αρκετά αντιφλεγμονώδη συστατικά, που βοηθούν στην καταπολέμηση της αρθρίτιδας και του άσθματος. Είναι γνωστό ότι έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και περιέχουν  φολικό οξύ.

9. Σκόρδο
Μπορεί να το έχετε συνδέσει με το τζατζίκι και την χαρακτηριστική μυρωδιά του, όμως είναι αποτοξινωτικό, τονωτικό του οργανισμού και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν το χρησιμοποιείτε συστηματικά θα μειωθεί η χοληστερίνη σας και  η αρτηριακή πίεση. Ακόμη καταπολεμά τα βακτηρίδια και τους μύκητες μειώνοντας τον κίνδυνο μολύνσεων και τροφικών δηλητηριάσεων από επικίνδυνα μικρόβια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου