Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

Tips για να ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας...

Tips για να ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας...

... μετά τον τοκετό               
 siloueta-toketos-165
Συγχαρητήρια! Η μεγάλη μέρα ήρθε και γεννήσατε ένα υγιέστατο μωράκι. Τώρα που αρχίζετε να γνωρίζετε το μικρούλη σας, εμείς θα σας δώσουμε μερικά tips για να ξαναβρείτε τη παλιά σας σιλουέτα και να μπείτε στο στενό τζιν που τόσο πολύ λαχταράτε.
-Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση μετά την εγκυμοσύνη, καλό είναι να συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας. Αν γεννήσατε φυσιολογικά, συνήθως ο χρόνος αναμονής μέχρι να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε είναι περίπου 3 εβδομάδες. Αν γεννήσατε με καισαρική τομή τότε θα πρέπει να περιμένετε περίπου δύο μήνες.
-Προσπαθήστε να κάνετε κάποια ήπια άσκηση κάρδιο για 30 λεπτά ή να περπατάτε με γρήγορο ρυθμό. Αν δεν προλαβαίνετε να κάνετε 30 λεπτά μέσα στην ημέρα, μπορείτε να τη «σπάσετε σε διαλείμματα»: 10 λεπτά το πρωί, 10’ το απόγευμα και 10’ το βράδι. 
-Κάντε πεντάλεπτες ασκήσεις για τη λεκάνη σας, όπως γέφυρες.
-Μπείτε στο νερό! Η κολύμβηση μπορεί να κάνει θαύματα.
Η άσκηση δεν φτάνει από μόνη της για να αποκτήσετε το σώμα που είχατε πριν την εγκυμοσύνη. Η υγιεινή διατροφή είναι εξίσου σημαντική. Καλό είναι λοιπόν να έχετε πάντα ένα σνακ μαζί σας π.χ φρούτα ή λαχανικά, μια μπάρα δημητριακών… ώστε να μην ξεκινήσετε το τσιμπολόγημα.
-Μετά την γέννα, τα επίπεδα του στρες μπορούν να προκαλέσουν ένα μικρό χάος στις ορμόνες μας. Μια καλή λύση είναι η γιόγκα, η οποία θα σας βοηθήσει να κρατήσετε την ηρεμία σας και να μειώσει τα επίπεδα της κορτιζόλης.
-Μην απελπίζεστε με το σώμα σας! Θυμηθείτε ότι χρειάστηκαν 9 μήνες για να πάρετε βάρος οπότε θα χρειαστεί ένα χρονικό διάστημα ώστε το σώμα να επανέλθει στην αρχική του φόρμα. Με συμμάχους την γυμναστική και την ισορροπημένη διατροφή είναι βέβαιο ότι θα τα καταφέρετε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου