Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2013

Το βραδινό φαγητό και πως να το ελέγξετε!

Έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το βραδινό φαγητό είναι αυτό, που προσθέτει πάνω μας τα επιπλέον κιλά.

Αν ακολουθείτε μια δίαιτα, που σας επιτρέπει να τρώτε μόνο ένα γιαούρτι όλη τη μέρα ή ακόμα και κάτι περισσότερο, φτάνετε το βράδυ και νιώθετε τόσο πεινασμένη, που η αυτοσυγκράτηση πάει περίπατο.

Το φαγητό το βράδυ, μετά από μια εξαντλητική μέρα έχει περισσότερο σαν στόχο να καταστείλει το άγχος και το στρες παρά να είναι το απαραίτητο καύσιμο για τη ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Και έχει φτάσει το βράδυ και εσείς μπαίνετε σε μια διαδικασία, που θα φάτε ότι βρείτε μπροστά σας και χωρίς έλεγχο των ποσοτήτων.



Γιατί όμως γίνεται αυτό; 
Τη νύχτα είναι η μοναδική περίοδος της ημέρας, που όλοι μας ηρεμούμε και προσπαθούμε να χαλαρώσουμε από το στρες των υποχρεώσεων. Εκεί έρχονται οι υδατάνθρακες, που αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο και μας κάνουν να νιώθουμε πιο ευχάριστα.
Επίσης μπορείτε να ελέγξετε αυτό, που τρώτε, αν καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας έχετε λιμοκτονήσει; Η απάντηση είναι βεβαίως όχι.

Πως σταματάει όλο αυτό;
Η απάντηση είναι γνωστή σε όλες μας και αυτό, που πρέπει να κάνουμε είναι να κάνουμε τα κύρια γεύματά μας συνήθεια, δηλαδή πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και 2 μικρά για σε μορφή σνακ. Έτσι δεν θα φτάσετε το βράδυ να λιμοκτονείτε.

Πιείτε αρκετό νερό για να μπορέσει ο οργανισμός να λαμβάνει γρήγορα την ενέργεια, που έχει ανάγκη και να την μετατρέψει παραγωγικά.



Τέλος να δημιουργήσετε την πειθαρχεία να ακολουθείτε τις διευκρινήσεις του ειδικού διατροφολόγου σας και έτσι να έχετε τον έλεγχο του εαυτού σας.

Η ουσία είναι οτι το βραδινό φαγητό είναι ένοχο έφοσον, δεν γίνεται με μέτρο και δεν ακολουθείτε συγκεκριμένα φυσιολογικά βήματα, στη διατροφή σας.
source: beu.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου